Ο βρετανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης Sky ανακοίνωσε την πρόθεσή του να καταργήσει περίπου 2.000 θέσεις εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, αντιπροσωπεύοντας το 7% του προσωπικού του, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης για την παροχή πιο ψηφιακών υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών.
Παράλληλα, σχεδιάζει να κλείσει τρία από τα δέκα κέντρα εξυπηρέτησης και να επενδύσει σε νέο κέντρο στο Λίβινγκστον της Σκωτίας.
Η εταιρεία, που ανήκει στην Comcast και εξυπηρετεί 24 εκατομμύρια πελάτες σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, αναμένει μείωση των τηλεφωνικών κλήσεων καθώς οι πελάτες προτιμούν ψηφιακές λύσεις για τις καθημερινές τους ανάγκες.
Πιο αναλυτικά:
Ο βρετανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης Sky ανακοίνωσε σήμερα ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να καταργήσει περίπου 2.000 θέσεις εργασίας και να κλείσει τρία κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, από τα δέκα που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης.
«Θα αναδιαρθρώσουμε την εταιρεία μας ώστε να προσφέρουμε μια γρηγορότερη, απλούστερη και πιο ψηφιακή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών», ανέφερε ένας εκπρόσωπος σε δήλωσή του προς το Γαλλικό Πρακτορείο.
Το 7% των υπαλλήλων
Αυτές οι 2.000 θέσεις εργασίας αντιπροσωπεύουν το 7% των υπαλλήλων του ομίλου που ειδικεύεται στην παραγωγή και μετάδοση τηλεοπτικών προγραμμάτων. Ο όμιλος είναι ιδιοκτησίας της αμερικανικής Comcast και διαθέτει 24 εκατομμύρια πελάτες σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων είναι η Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία.
To the Working people only party:
2000 lost here 10,000 lost there – where are all the jobs coming from then?
Sky announces 2,000 jobs at risk at its customer service centres https://t.co/RjJoy9JymQ— Jen Wood – est optimum simpliciter (@unojen_wood) March 27, 2025
Η εταιρεία δέχεται κάθε χρόνο 25 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις από τους Ευρωπαίους πελάτες της και ο αριθμός αυτός θα μειωθεί τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με το Sky News, που ανήκει στον όμιλο. Η εταιρεία εκτιμά ότι, μολονότι ορισμένοι πελάτες θα συνεχίσουν να καλούν για να μιλήσουν σε κάποιον ειδικό όταν αντιμετωπίζουν τεχνικό πρόβλημα, όμως η μεγάλη πλειοψηφία θα προτιμά να κάνει τα απλά, καθημερινά πράγματα, όπως να πληρώνει τον λογαριασμό ή να ανανεώνει τη σύμβαση της, με ψηφιακό τρόπο, μέσω κάποιας εφαρμογής ή υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων.
Επένδυση σε νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών
Ο όμιλος σχεδιάζει επίσης να επενδύσει πολλά εκατομμύρια στερλίνες σε ένα νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο Λίβινγκστον της Σκωτίας.
Η εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει πέρυσι την κατάργηση 1.000 θέσεων εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή η μεταπήδηση από τις δορυφορικές στις ψηφιακές υπηρεσίες σημαίνει ότι χρειάζεται λιγότερους εξειδικευμένους τεχνικούς.