- Ένα τρένο Eurostar που εκτελούσε τη διαδρομή Λονδίνο-Παρίσι κόλλησε στη σήραγγα της Μάγχης για σχεδόν τρεις ώρες, με αποτέλεσμα την εκκένωση 800 επιβατών.
- Η Eurostar ανακοίνωσε ότι το τρένο αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα και οι επιβάτες θα μεταφέρονταν σε άλλο τρένο για να συνεχίσουν το ταξίδι τους.
- Το πρόβλημα επιλύθηκε και οι υπηρεσίες επανήλθαν σε κανονικά επίπεδα, αν και ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στις υπηρεσίες της LeShuttle.
Εκατοντάδες επιβάτες του Eurostar «εκκενώθηκαν» αφού ένα τρένο που εκτελούσε το δρόμο από το Λονδίνο προς το Παρίσι κόλλησε στη σήραγγα της Μάγχης για σχεδόν τρεις ώρες σήμερα το πρωί.
Λονδίνο – Ανταπόκριση: Ευδοξία Λυμπέρη
Το πρώτο τρένο της ημέρας από το London St Pancras International (6.01 π.μ.) επρόκειτο να φτάσει στο Paris Gare du Nord στις 9.20 π.μ. τοπική ώρα. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η βλάβη οδήγησε 800 επιβάτες στον σταθμό Calais Frethun, ενώ πολλοί επιβάτες ανάρτησαν τα παράπονα τους στην πλατφόρμα Χ.
Ένας εκπρόσωπος της Eurostar δημοσίευσε στην πλατφόρμα X: «Ενημέρωση υπηρεσίας: Το τρένο 9080 είχε ένα τεχνικό πρόβλημα σήμερα το πρωί. Αυτό το τρένο τρέχει τώρα με μειωμένη ταχύτητα προς το Καλαί, όπου οι επιβάτες θα μεταφερθούν σε άλλο τρένο της Eurostar για να συνεχίσουν το ταξίδι τους στο Παρίσι. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση».
Service update: Train 9080 had a technical issue this morning. This train is now running at reduced speed to Calais where passengers will be transferred to another Eurostar train to continue their journey to Paris. Thank you for your understanding and our apologies for the delay
— Eurostar (@Eurostar) December 27, 2024
Σύμφωνα με τη LeShuttle, η οποία στο παρελθόν ήταν γνωστή ως Eurostar, το ζήτημα έχει πλέον επιλυθεί. Ένας εκπρόσωπος ανάρτησε στον λογαριασμό του X: «Το τεχνικό πρόβλημα με ένα τρένο της Eurostar στη σήραγγα έχει επιλυθεί. Οι υπηρεσίες λειτουργούν τώρα κανονικά.
“Οι υπηρεσίες της LeShuttle ενδέχεται να εξακολουθήσουν να αντιμετωπίζουν κάποιες καθυστερήσεις καθώς επιστρέφουμε σε πλήρη δυναμικότητα. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε και ευχαριστούμε τους πελάτες μας για την υπομονή τους».
The technical issue with a Eurostar train in the Tunnel has been resolved. Services are now operating normally. LeShuttle services may still experience some delays as we return to full capacity. We apologise for any inconvenience caused and thank our customers for their patience. pic.twitter.com/IWM88aPwvF
— leshuttle_help (@LeShuttle_Help) December 27, 2024